Recenze | LEGO 71810 Dračí mládě Riyu

Recenze | LEGO 71810 Dračí mládě Riyu

Ninjago, Recenze

V březnu letošního roku přineslo LEGO Ninjago poměrně zajímavou vlnu setů, ve které se objevil i malý set sestavitelného dračího mláděte Riyu a právě tuto sadu bych vám chtěl představit v dnešní recenzi.

Dračí mládě Riyu

Číslo stavebnice:
71810
Počet dílků:
132
Počet minifigurek:
3
Doporučená cena:
349 Kč
Datum vydání:
1.3.2024
Více informací o stavebnici

Riyu je jednou z nových ústředních postav seriálu Ninjago: Dračí povstání, a zatímco v první sérii bylo toto dračí mládě opravdu malé a v LEGO setech se objevovalo jako jednodílný kousek, tak ve druhé sérii seriálu Riyu již značně povyrostl a dostalo se mu tak sestavitelné verze.

Riyu je stále poměrně malý drak, který však i přes nevelký počet kostek poskytuje všechny základní funkce, které byste od draka čekali – tedy možnost pohybovat nohami i ocasem a mávat křídly. Dráče vypadá designově celkově hezky a čeho si velice cením je to, že má na zádech místo až pro dvě figurky.

Pojďme se podívat na minifigurky, ty jsou totiž důležitou součástí této stavebnice. Sada obsahuje celkem 3 figurky, kterými jsou hrdinové Arin, Sora a padouch ve vlčí masce. Arin má klasický oblek, který měl již v roce 2023, avšak vypadá dobře. I Sora má stejný oblek jako v roce 2023, nicméně dostala nový vlasový prvek, který konečně odpovídá jejímu aktuálnímu účesu v seriálu, což je super a jako fanoušek Ninjago jsem za tento hairpiece opravdu rád, ačkoliv z mého pohledu mohl být trochu detailněji udělaný – v této sadě se objevil tento dílek vůbec poprvé, ale nyní je již i v letních sadách Ninjago. A nakonec tu je válečník ve vlčí masce, který vždy hodí do armády a neskutečně se mi líbí právě dílek té vlčí masky.

Celkově se podle mě jedná o skvělý set pro fanoušky Ninjago – získáte jednoduše 3 nové ústřední hrdiny seriálu a 1 záporáka do armády Lorda Rase. Riyu je navíc opravdu fajn a troufnu si říct, že většina fanoušků Ninjago si ho vcelku rychle oblíbila. Obecně se jedná o povedený set pro děti a pro fanoušky, jiným věkovým skupinám bych případně doporučil poohlédnout se po větších a propracovanějších modelech LEGO draků.

Líbí se vám Ninjago draci a co říkáte na tento konkrétní set? Napište nám do komentářů.

Líbí se mi

Autor

Mystery
Mystery
Jsem dlouholetý fanoušek LEGO stavebnic a zapálený stavitel. Rád sleduji aktuální novinky ohledně LEGO setů, časopisů, filmů i seriálů a velké události spojené s LEGO. Má oblíbená témata jsou především Ninjago a Technic, ale zajímám se v podstatě o všechny sety, které vyjdou. Mimo to se také snažím, co nejvíce komunikovat s českou a slovenskou komunitou LEGO fanoušků.
Pro přidání komentáře je třeba se přihlásit nebo registrovat.